Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Loi’s σουαρέ (αφού το ζητήσατε, δικό σας!)


(Τι γαμάτη που ήταν η εποχή της προπρογιαγιάς μου! Φαντάζομαι – έτσι με βολεύει, δηλαδή, ότι τότε τα κοστούμια ράβονταν στο χέρι. Και δεν τραβούσε τις κοτσίδες της η γιαγιά που κάθε που χάλαγε ο «κοπτοράπτης». Εν πάση περιπτώσει από «κοπτοράπτη» δανεικό σας στέλνω τα φιλιά μου και επειδή είχα τάξει ένα «φουστάνι» για την κ. Λόη, «γαζώνω»...)


Λοιπόν. Όταν ήμουν μικρή έτσι ονειρεύομουν τη ζωή μου. Σαν της κυρίας Λόη. Μη σας πω ότι έτσι ονειρευόμουν και την εμφάνιση μου: πάνω από 1,75!
Έτσι, ονειρεύομουν και το μαλλί μου: Μακρύ και ξανθό!
Και το μάτι μου: Πράσινο!
Και τη βλεφαρίδα: κάγκελο!
Να ξυπνάω το πρωί σε σατέν σεντόνια (α, κάν’ τε μου τη χάρη να μη βγάλετε κιχ από εδώ και κάτω! Έτσι τη φαντάζομαι εγώ τη ζωή της κ. Λόη), τα κρινοδάχτυλα μου να ακουμπάνε σε ένα φλιτζάνι μάρκας Χερμές και τα ροδαλά χείλη μου να γεύονται ακριβό γαλλικό καφέ!
Μετά, να κάνω μία έτσι, να βουτάω τη βούρτσα και να χτενίζω τα μακριά μαλλιά μου!
Να βγαίνω στον δρόμο να οδηγήσω το σούπερ αυτοκινητάκι μου (στα δικά μου όνειρα το αυτοκίνητο της κ. Λόη είναι ένα ροζ τζιπ 4Χ4) και εκεί κατά τη μία να φτάνω στον ραδιοφωνικό σταθμό, όπου εργάζομαι, για να κάνω ραδιοφωνική εκπομπούλα! Αχ!
Στα όνειρα μου επίσης, στα οποία ειμαι φτυστή η Λόη το είπαμε αυτό, μπορώ στην ραδιοφωνική εκπομπή του συνεργάτη μου (ο οποίος είναι – γουάου! – πολιτικός συντάκτης) να πετάω διάφορα κουλά για δίαιτες και κραγιόν, Πασχάλη και ποινικολόγους, αλλά κανείς να μη μου λέει «τι βλακείες είναι αυτές που λες, κοριτσάκι μου;;;;».
Γιατί, άμα θέλω (όχι εγώ, η Λόη που ονειρεύομαι ότι θα μπορούσα να είμαι σε κάποια άλλη ζωή) μπορώ να συμμετέχω σε συζητήσεις για το Σκοπιανό και να λέω «αυτό είναι πολύ σοβαρό» και να γνέφω με κατανόηση, αλλά τι κρίμα! Στο ραδιόφωνο δεν υπάρχουν κάμερες για να δουν πόσο σοβαρή είμαι!
Έχω όμως εκπομπή!
Χα!
Και βγαίνω και κούκλα. Με τα μινάκια μου, τα κολλητά μου, τις τακουνάρες μου, τα ζυγωματικά μου. Τις τακουνάρες τις είπα; Θα τις ξαναπώ! Γιατί ΕΓΩ φέρνω και βόλτες μέσα στο στούντιο για να δείξω τα δώρα που χαρίζουμε. Ας το κάνει κι άλλη αυτό χωρίς να φάει σαβούρδα και εγώ ορκίζομαι ότι θα κόψω τα πλούσια ξανθά μαλλιά μου α λα γκαρσόν!
Και όταν το πάνελ μου πλακώνεται και λέει ό,τι του ‘ρθει και μου κάνει τους καλεσμένους ρόμπα, εγώ είμαι εκεί, σαν όμορφος άγγελος Κυρίου και τους επανεφέρω στην τάξη!
Χα! (ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΩ ΤΣΙΧΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΞΑΝΘΟΣΥΝΕΣ).
Και επειδή είμαι πολύ καλή στη δουλειά μου, οι συνεργάτες μου λένε και στον «αέρα» ότι κατάφερα να βγάλω την Κουβελογιάννη εκτός τηλεόρασης.
Και η Βροχοπούλου μου λέει ότι μαζί με τη Λαμπίρη είμαστε οι μεγαλύτερες Ελληνίδες δημοσιογράφοι.
Καλά, όχι ότι τα λαμβάνω σοβαρά αυτά (γιατί εκτός από κουκλάρα και πανέξυπνη είμαι και πάρα πολύ μετριόφρων), αλλά καλό είναι να λέγονται κάποια πράγματα, δεν έχει σημασία ποιος τα λέει (που το διάβασα αυτό;;; Αχ, δεν θυμάμαι!).
Και στην τελική σε ‘μένα μιλάνε όλοι και τη δική μου εκπομπή εμπιστεύονται για τα οικογενειακά τους.
Και για να σας το αποδείξω αυτό, αρκεί να σας πω ότι βγαίνω και στα παράθυρα του δελτίου – καλά, όχι του κεντρικού, αλλά βγαίνω τέλος πάντων στα δελτία που προηγούνται του κεντρικού – για να διαφωτίσω την κοινή γνώμη για το DNA του Πασχάλη και για άλλα ζέοντα του τόπου τούτου. Και στη σύσκεψη, η γνώμη μου μετράει. Επί τέτοιων θεμάτων
Και μην βρεθεί κανένας να μας πει ότι αυτό δεν είναι δημοσιογραφία, γιατί εγώ μπορεί να μη βάζω τα χέρια στη μέση και να βρίζομαι σαν Κατίνα όπως μερικές άλλες, αλλά έχω κι εγώ τον τρόπο μου να βάζω τους εχθρούς μου στη θέση τους. Εντάξει;
Εγώ, έφερα την ευγένεια και τη χάρη σ’ αυτού του είδους τις εκπομπές. Τελεία και παύλα.

... Αλλά δεν είμαι η Λόη (γαμώτι! Ξύπνησα…).
Και όσες ντεκαπάζ και να κάνω, όσους φακούς και να βάλω στο μάτι, όσο και να προσπαθήσω από 1 και ένα μίλκο να γίνω πέτσινη γυναίκα (που έλεγε και ο Βουτσάς στην Σαπουντζάκη όταν την έβλεπε ντυμένη στα δερμάτινα) πάντα μα πάντα: όταν λέω βλακεία θα με φωνάζουν ξανθιά!

Υστερόγραφο: Για να βλέπουν Πασχάληδες, Μασχάληδες στην κ. Λόη οι αγαπητοί τηλεθεατές, τώρα ψάχνονται να δουν τι έγινε με τα Σκόπια. Για να μην πω καμιά βαριά για τα δελτία με τους "κομιστές" που τόσο καιρό μας τα κάνανε τσουρέκια πασχαλινά και ξαφνικά ανακαλύψανε σαν τους κακοδιαβασμένους μαθητές ότι έχουν να εξεταστούν σε: ασφαλιστικό, Κυπριακό, Μακεδονικό και δε συμμαζεύεται. Άντε.

12 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Για θυμισέ μου, το τραγουδάκι που λέει το νινί σέρνει καράβι ποια το τραγουδάει;
Η Βέρα Λάμπρου; η Μπεζεντάκου; ή κάποια άλλη αοιδός που μου διαφεύγει;

Ανώνυμος είπε...

Δυναμικότατη η επιστροφή σας - άξιζε την αναμονή. Και για να βάλω και γώ μια πινελιά στα όνειρά σας:

Παυλόπουλος: Πρέπει να ερευνηθεί που βρήκε ο Θέμος τα 5,5 εκατ. ευρώ. Γιατί δεν είναι και μικρό ποσό.
Λόη: Πώπω πόσες τσάντες Gucci παίρνεις με αυτά τα λεφτά!!

Την καλημέρα μου.

Swell είπε...

Μ' αρέσουν οι άνθρωποι που ονειρεύονται ότι είναι άλλοι, υψηλού επιπέδου άνθρωποι. Ας μισις Λόι, φορ ίνστανς.

KitsosMitsos είπε...

Όνειρο ήταν και πέρασε! Ή μήπως εφιάλτης;

koptoraptou είπε...

@ MonahikosLikos:
Α! Θα σας μαλώσω. Το έχετε γυρίσει στην... κλασική μουσική και εγώ είμαι ακόμη στο «νέο ρεύμα»

@ Nikosm:
Μιλάμε, ότι προσφέρετε τα μέγιστα στη δουλειά μου. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

@ Swell:
Επίσης ονειρεύομαι ότι μια μέρα θα γίνω πρωθυπουργός. Και τότε αγαπημένε θα σε κάνω υπουργό Ανοικτών Θαλασσών!

@ KitsosMitsos:
Πες μου εσύ, λατρεμένε, γιατί εγώ είμαι ακόμη σε τρανς!

Agent Provocateur είπε...

To kalutero pausipono/parais8hsiogono gia ton pono pou me exei xetinaxei apo proxtes to vradu... Kai mia k aurio exw rantevou me odontiatro, mas vrisketai kati se Loh me iatrikh podia..? 'H den einai to leuko to xrwma ths???

Aspazomai esena k upoklinomai sthn prigkipissa Sissu (Loi)!

koptoraptou είπε...

@ agent provocateur:

Πόσο χαίρομαι που κυκλοφορώ και σε μορφή ντεπόν! Ασπαστείτε με αλλά μην υποκλιθείτε εκεί που λέτε γιατί θα τα χαλάσουμε! Καλησπέρες!

Agent Provocateur είπε...

Axaxxaaa..! Mh 8umwneis vre... Afou xereis oti kata va8os esena agapaw... Alla oso na peis einai k auth h Loh peirasmos! San to gluko pou sto fernoun kerasmeno stis tavernes sthn A8wnos k enw exeis skasei ap to fai, esu, ekei to gonatizeis k auto!!!! xaxaxa

PS: Asxeto alla auta ta pausipona to ti mastoura prokaloume, den to xa fantastei... Ante na teleiwnei auth h istoria giati konteuw na pesw se xeimeria narkh!!!

vatraxokoritso είπε...

Είχα σκοπό να αντιπαρατεθώ προβάλλοντας τα δεκάδες –τεκμηριωμένα- επιχειρήματα μου αλλά τελικά θα σταθώ μόνο σε μερικά. Είναι άλλωστε αρκετά για να κατακερματίσουν την σαθρή εικόνα του ονείρου σου.

1.Τα εξτένσιον δεν τα βουρτσίζεις, απλώς πας κομμωτήριο. Είναι γατόμαλλα και σπάνε.
2.Τα σατέν σεντόνια γλιστράνε, κοιμάσαι το βράδυ στην κρεβατοκάμαρα και το πρωί ξυπνάς στο σαλόνι.
3.Ο ακριβότερος καφές δεν είναι γαλλικός, αλλά ο ινδονησιακός Kopi Luwak, που πρώτα τον χωνεύουν και μετά τον χέζουν κάτι μικρά αιλουροειδή και ο τζαμαϊκανικός Blue Mountain.

Το σκοπιανό, είναι κάτι σαν το πιλάτες;

koptoraptou είπε...

@ agent provocateur:

Δηλαδή, αν ημουν η Λόη τέτοια θα σκεφτόσασταν για μένα; Νότι μπόι

ΥΓ: Περαστικά!

@ vatraxokoritsο:

Πρώτον καλωσήρθατε! Δεύτερον τα επιχειρήματα σας είναι καλύτερα όντως μου έχουν κάνει το όνειρο κουρέλι. Θα σκεφτώ μηπως απόψε ονειρευτώ ότι είμαι ο... Μάκης.

Ανώνυμος είπε...

κοίταξε κοπέλα μου, για μας τις παρακατιανές είναι δύσκολο να μπούμε στα παλάτια σας! αλλά όταν μπαίνουμε, τι είσαι συ μωρό μου! να μας ζήσεις! κι άσε την αλλη τη ζηλιάρα να μιλάει για εξτένσιον και να με πεθαίνει.
διότι κι εγώ ξανθιά είμαι, όμορφη, διανοούμενη, ψηλή, αλλά κανείς δε μ'έχει πάρει στα σοβαρά να μπορώ να μιλάω και για ντι εντ νέι και γύφτους, κι ούτε μου αγόρασε ο μπαμπάς μου ροζ τζιπάκι...
σε παρακαλώ, κάνε λίγο πιο φαρδιά την πόρτα υπηρεσίας να μπαίνω να τα κουβεντιάζουμε λίγο, γιατί λεπτή βέβαια είμαι, αλλά όσο να'ναι, είναι και η μεσογειακή λεκάνη ξέρεις...
εντάξει, και πολύ όμορφη είμαι, αλλα... μεταξύ μας: οι περισσότεροι δεν έχουν καλό γούστο και μένω στα αζήτητα.
κάτι σε χαπάκι που να κόβει τη λογοδιάροια έχετε; μπήκα να πω πως είσαι υπέροχη, κι εσύ κι η παρέα σου, και πως μου φτιάξατε το πρωινό! πολύ ευχαριστώ και καλημέρα!

koptoraptou είπε...

Ψηλή, ξανθιά και όμορφη (δεν έχω κι αδελφό να σε δώσω...) να μπαίνεις συχνότερα, μου φτιάχνεις τη μέρα. Α, και που 'σαι: χαπάκι για λογοδιάρροια από μένα μην περιμένες. Μια φορά πήρα για την κανονική διάρροια και παραλίγο να ψοφήσω! σε φιλώ!