Τετάρτη 27 Ιουνίου 2007

Ώπα παιδιά, ένας ένας!

Ο τακτικός μου αναγνώστης Monahikos Likos (erimitis.blogspot.com) με ρωτάει αν «αφήνει» ο κοπτοράπτης ή αν διατηρώ και δικό μου φασονατζίδικο...
Ο mediablog.gr λέει ότι αυξάνονται οι «καταπιεσμένοι δημοσιογράφοι». Και ένας τρίτος – excuse me I didn’t mind your name… - λέει σε ένα σχόλιο του, ότι η «κοπτοραπτού και ο medianews είναι για τα μπάζα».
Στην πρώτη απορία που είναι και η πιο καίρια οφείλω να είμαι strictly accurate: ο… «κοπτοράπτης» μου «αφήνει» τα βασικά, ίσως και κάτι λιγότερο. Ό,τι δηλαδή αφήνει σε όλους τους δημοσιογράφους που είναι της ιδεολογίας «πολλές δουλειές κάνω (σ.σ.: για να ζήσω, προφανώς), λίγα λεφτά παίρνω, ρωτάτε δεν κοστίζει, ιδέες, απορίες, μερεμέτια!».
Αν δηλαδή είχα δικό μου… φασονατζίδικο με μάστερ στο γλείφειν και σκύβειν, καταφανώς δεν θα επρόκαμα Μοnahike μου Like να «ξεμπουκώνω» σε δικό μου blog.
Διότι, θα είχα άλλες έγνοιες, όπερ και σημαίνει: πώς να προλάβω δύο και τρεις θεσούλες, να διατηρήσω τον πισινό μου σε 43 Γραφεία Τύπου και να μου μένει και σάλιο να γλείφω, όπου προλαβαίνω.
Σε ό,τι αφορά τους «καταπιεσμένους δημοσιογράφους», ένα έχω να πω: όσοι δεν νιώθουν… «καταπιεσμένοι» να σηκώσουν το χέρι αφού πρώτα το περάσουν από την καρδούλα τους και μετά από την τσέπη τους. Χα, χα, χα, δηλαδή…
Στον τρίτο που κάτι ανέφερε «για τα μπάζα», μεγάλε, υπάρχουν και τα Άρλεκιν και τα Μπελ επίσης, οπότε if you don’t like, ξου…

Κατά τα λοιπά…

- Κάτι παραιτήσεις ακούστηκαν προς Μαρίνου Αντύπα μεριά, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμη, μπορεί να φταίει και η ζέστη…
- Ωραία εικών σήμερα το πρωί. Η Ελεωνόρα Μελέτη ζητά από τον «κύριο Σπύρο» Λινάρδο να την ενημερώσει για τη ζέστη. Ταυτοχρόνως, φτιάχνει και το κορδονάκι από το μαγιό προφανώς για να δροσιστούν και οι τηλεθεατές της και σχολιάζει για την υψηλή… ζέστη.
- Όποιος δεν είδε Τατιάνα το μεσημέρι (avec Βας -Βας), έχασε. Τουλάχιστον, η Αννίτα πρόλαβε να αποστασιοποιηθεί, εγκαίρως…
- Παραμένει το… «ψηστήρι» στη Μαρία Χούκλη και τον Γιάννη Πολίτη εκ μέρους του Γιώργου Χουλιάρα. Ο δεύτερος φαίνεται να το ψιλοσυζητάει, η πρώτη πάλι όχι…
- Τελικά αυτό το “Free” ποιος θα το αναλάβει; Ο Λευτέρης Κεφαλάς νυν διευθυντής σύνταξης του “Big Fish” ή η κ. Μόλλυ; Ας μας βγάλει κάποιος επιτέλους από αυτή την αγωνία!
- Αλιάγας ή Μενεγάκη; Με αυτό τον καημό θα περάσουμε το καλοκαίρι μέχρι ο Alpha να αποφασίσει ποιος θα παρουσιάσει το reality με τα… ταλέντα της τηλεόρασης.
- Τρελή πλάκα έχουν πάθει στο ΕΣΡ μετά από τα όσα τους είπαν οι ιδιοκτήτες του Planet Παύλοβιτς και Πολυχρονίου. Βρέθηκε, λέει, τύπος – ή τύπα, αυτό δεν το ξεκαθάρισαν – που «φορτώθηκε» όλες τσι…πομπές του σταθμού – περί τα 2,9 μύρια ευρώ … Και τώρα η πιάτσα ψάχνεται; Μην είναι ο Κοπελούζος; Μπας κι είναι η Αγγελοπούλου; Έλα ντε;
- Την ίδρυση δημοτικής τηλεόρασης ανήγγειλε ο αγαπητός κος Καφέζας. Τι μας λέτε; Γιατί ξέρουμε τηλεοπτικούς συντάκτες που τηλεφωνούσανε πριν από κανά πεντάμηνο στους ανθρώπους τόσο του κ. Καφέζα όσο και του κ. Κακλαμάνη και μόνο που δεν τους βγάζατε τρελούς. Βρε, για δες κάτι πράγματα…

2 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Το πολύ χρήμα είναι κλεμένο λέει η Αγία Γραφή επομένως τι σε κόφτει ποιος φορτώθηκε τα 2,9 μύρια του planet;
Ο κλέψας του κλέψαντος και πάει λέγοντας το γαϊτανάκι των μιντιάδων.

monahikoslikos είπε...

Φόδρες, φορτέτσες, κορδέλλες, δαντέλες, κλωστές, βάτες, από τι ξέμεινες πάλι.
Από όλα έχω...