Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007

Τι είναι το ντεκερβέν, γαμώτι μου;

Να ‘στε καλά! Μου φτιάξατε τη διάθεση, γιατί φρόντισε να μου τη χαλάσει χθες ο γιατρός. Έχω λέει, ντεκερβέν και φταίει ο κοπτοράπτης! Τι είναι αυτό που να πάρει ο διάολος; Μου εξήγησε, δηλαδή, αλλά σκατά κατάλαβα...Πως γράφεται; Μου ‘δωσε κάτι περικάρπια, αλλά ΖΕ-ΣΤΑΙ- ΝΟ –ΜΑΙ! Άσε που έχω και παραγγελίες να... παραδώσω. Άσ’τον να λέει τον γιατρούλη...

Κατά τα λοιπά, Xeni καλώς να ορίσεις στο Ελλάντα. Δεν έχουν αλλάξει και πολλά.
Preza Tv θενκς για την πρόταση του καφεδακίου! Χτύπα έναν σκέτο με πολλά παγάκια και έφτασα...
Monahikelike, τι τα θες, πάνω από τα καμένα δεν καθόμαστε μόνο εμείς, αλλά κι η πρωθυπουργάρα. Είδες τι έγινε στη Ραφήνα – ούτε κλαράκι δεν φυτέψανε – και μου θέλει να μου αναδασώσει και την Πάρνηθα. Μη χε...

Εγώ πάλι, χαχανίζω με κάτι τυπάδες εκεί στον ΑΝΤ1 και συγκεκριμένα συνεργάτες του «Πρωινού Καφέ» που διέδιδαν δεξά κι αριστερά ότι θα... αναλάβουν την αρχισυνταξία του Αρναούτογλου και τελικά θα καταλήξουν προς Star μεριά. Διότι ως γνωστόν, την αρχισυνταξία του... μαδημένου – από πλευράς συνεργατών – «Όμορφου Κόσμου», ανέλαβε η Κατερίνα Μπούσιου, παλιά συνεργάτιδα της Έλλης Στάη.
Στην ΕΡΤ πάλι από 20 Αυγούστου δεν θα έχουν ούτε Γενικό Διευθυντή Τηλεόρασης. Ο κ. Σπυρόπουλος την «κάνει» κυριολεκτικώς, για άλλες παραλίες. Εκεί προς Φάληρο μεριά....
Πριν σας αφήσω για να επιστρέψω στο ράβε – ξήλωνε, δεν μπορώ, θα το πω. Τι γαμάτη σειρούλα που είναι αυτό το “Nip/Tuck”. Όχι, ότι έχω καμιά εκτίμηση στις αμερικανιές, αλλά μόνο που σκέφτομαι τι θυμίζουν οι σκηνές του σε μερικές κιουρίες της εγχώριας τηλεόρασης, γελάνε και οι τρεις κλώνοι του κοπτοράπτη... Δώσε γιατρέ μου! Τα λέμε, το βραδάκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: