Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

Δυο... μέρες μόνο. Δικές μου. Όχι του Παπακαλιάτη...

Τι να γράψεις καλοκαιριάτικα; Κόλλησε κι ο κοπτοράπτης και φτύνει ξέφτια. Θέλει ξεκούραση κι αυτός. Ακόμη και τα τηλεπεριοδικά - από 'κει να καταλάβεις - κόβουνε σιγά - σιγά τις στήλες με τις ειδήσεις και "γεμίζουνε¨με φωτογραφίες. Φεύγω. Όχι για πολύ. Για κανά διήμερο. Τόσο μ' αφήνουνε τ' αφεντικά τόσο και το παλιομηχάνημα... Άκουγα το πρωί τη Μενεγάκη που χαιρετούσε - ποιος ξέρει γιατί; - το Θανάση Πάτρα. Ο οποίος τελικά, λέει, δέχθηκε την εκπομπούλα που του δώσανε εκεί στον Alpha. Αχ, ρουφιάνα, βρωμοανεργία, τι το αναγκάζεις το παιδί να κάνει.
Στο καπάκι είδα Τατιάνα Στεφανίδου να εύχεται χρόνια πολλά στους Νίκους και στις Νικολέττες και μου' ρθε μια αντράλα...
Τεσπα. Πάω να πάρω λίγο αέρα και σε δυο μέρες θα είμαι πίσω. Το μόνο που με "ανεβάζει" είναι ότι κι εκεί που θα πάω, κοπτοραπτού θα είμαι, και δεν θα το παίζω εφοπλίστρια. Σα μερικές μερικές ψωριάρες... Να προσέχετε και να ρίχνετε μια ματιά στο μαγαζί, να μου ποτίζετε και λίγο και τα λέμε, εκεί προς την Πέμπτη... Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: