Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007

SOS: Διαβάστε το κείμενο από κάτω προς τα πάνω και αποφασίστε... Κατά τα λοιπά, στο απωθημένο σου να δίνεις σημασία!


Το απωθημένο στον άνθρωπο είναι μεγάλο μπιμπίκι, μιλάμε.
Εγώ, ας πούμε, θα ήθελα να ήμουν ψηλή, νταρντάνοβα, με πιασίματα, κωλάρες και μια περιφέρεια να!
Αλλά, μανίτσα μου, είμαι μισοριξιά. Με πατάνε στο Μετρό κι ούτε που με παίρνουν πρέφα.
Μετά το δικό μου απωθημένο, το δεύτερο μεγαλύτερο πρέπει να ‘ναι του Ευαγγελάτου να κάνει πολιτική εκπομπή.
Κάτι δηλαδή που μετ’ επιτάσεως ζητήθηκε από τον ΑΝΤ1 και το Μίνωα Κυριακού. Γιατί σου λέει, πόσο να μας φάνε πια οι μύγες και τα σκουλήκια; Πως θα την εβγάλομεν προεκλογικώς με μαμούνι στο μακαρόνι και κατσαρίδα στο ψωμί;
«Τσίμπησε» λοπόν ο καναλάρχης δυο συμβούλους από τα εξωτερικά και του ‘πανε «πάρ’το αλλιώς, γιατί “βρήκες”!».
Πέσανε κάτι βρισίδια εκεί στα υψηλά κλιμάκια, κάτι φασκελίδια και τα συναφή και αποφασίστηκε μεσιέ Νίκος να αφήσει κοινωνικά θέματα (μυοκτονίες, απεντομώσεις, βιασμούς, ό,τι πάρεις 100) και να το γυρίσει στα βαριά πολιτικά. Άλλο που δεν θέλει, δηλαδή, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχε δοθεί η σωστή ευκαιρία.
Όσο θυμάμαι εκείνο το σκηνικό προ χρόνων με το debate, δάκρυα μου ‘ρχονται που δεν εκτιμήθηκε η προσπάθεια από τότε. Τεσπα, όλοι οι άξιοι δικαιώνονται στο τέλος...
Το σετάκι ήθελε και πολιτική εκπομπή για τον κ. Ευαγγελάτο, αλλά με ένα κορμί τι να σου κάνει; Δελτίο, «Αποδείξεις» ή πολιτικό τοκ σόου;
Το θέμα είναι ότι φέτος, απωθημένα τέλος.
Στο... «στρίβειν» προς την ενημέρωση θα σιγοντάρει και η κουμπάρα του κ. Καπελετζή μαζί με τον Καραμέρο, που θα μας ενημερώνουν επί τετράωρον – Χριστέ μου... – κάθε Σαββατοκύριακο.
Στο μεταξύ, θερμή παράκληση κυρία Παπαγιάννη μου: είναι πολύ σημαντικό ότι ανασαίνετε τον αέρα της ελευθερίας του λόγου, τώρα που ο κ. Παπαδάκης ρεποζάρει, αλλά – για όνομα, δηλαδή – μη μιλάτε όλοι μαζί πρωί πρωί.

ΥΓ1.: Σταυρώστε με, γιατί από Δευτέρα «τρέχεις, τρέχω, σε κυνηγάω, καμπανάκια μαλακίες, δεν έχει». Τέλος το part time για την Κοπτοραπτού. Και με περιμένουνε με κάτι ορέξεις τα χρυσά μου. Ήδη ενημερώθηκα από συναδέλφισσες πλακοραφούδες ότι ο κοπτοράπτης έχει θαφτεί κάτω από βουνό παραγγελιών...

ΥΓ2: Όποιος δεν καμάρωσε Jordan το πρωί, έχασε. Τα είχε βάλει – αλήθεια το Δημήτρη Τάκη που είναι; - με τον πρόεδρο της ταρίφας και έγινε το σώσε...

ΥΓ3: Αν δεις στον ύπνο σου την Αννίτα Πάνια ντυμένη με κόκκινο φουστάνι, το όνειρο είναι καλό για ‘σενα και κακό για ‘κείνη ή το ανάποδο; Πουτάνα σαλμονέλλα με τις παρενέργειες σου. Δε με φτάνει το τσιρλί, έχω και εφιάλτες.

ΥΓ4: Παιδιά, ε, παιδιά!!! Αντί να τρέχουμε σε συγκεντρώσεις έξω από τη Βουλή και πορείες, δε βουτάμε ο καθείς ένα δεντράκι στον ώμο να πάμε το μπήξουμε κάπου. Πείτε μου εσείς ένα σημείο και πάμε... Γι’ αυτό έλεγα διαβάστε το κείμενο από το τέλος. Θα επανέλθω.

3 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Απ ότι βλέπω η σαλμονέλα σου φτιαξε τα κέφια.
Έτσι τώρα που θα στερέψουν οι "αποδείξεις" του Νίκου, που σε προστάτευαν από κάθε κακό σε βλέπω θα τη βγάζεις μονίμως στο wc.
Οπότε όρεξη νά χουμε να σε διαβάζουμε.

Ανώνυμος είπε...

Οι παλιοί το λέγανε: "κώλος κλασμένος, γιατρός χεσμένος". Έτσι την πάτησα κι εγώ. Και που 'σαι ακόμα, να λες. Αλλά δε μου 'πες; Το δεντράκι θα το φυτέψουμε;

monahikoslikos είπε...

Τα δεντράκια τα φυτεύω στη βεράντα μου γιατί αν τα φυτέψω στο ύπαιθρο και μου τα κάψοουν θα αρχίσω να δαγκώνω δεξιά, αριστερά αδιακρίτως.